اپلیکیشن

فروشگاه طرف قرارداد فرهنگیان کرمانشاه

فروشگاه طرف قرارداد فرهنگیان کرمانشاه

فروشگاه طرف قرارداد فرهنگیان کرمانشاه

فروشگاه تیک تاک کالا در حوزه لوازم خانگی با افتخار جزو فروشگاه طرف قرارداد فرهنگیان کرمانشاه می باشد. جامعه فرهنگیان از جمله جامعه با عزت کشورمان می باشد. به همین دلیل شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی بدون پیش پرداخت کرمانشاه برای این عزیزان فراهم اوردیم.

این فروشگاه جزو فروشگاه لوازم خانگی فرهنگیان کرمانشاه می باشد . که تمامی محصولات لوازم خانگی تا 24 ماه به صورت اقساط به شما عریزان تقدیم می کند.

فروشگاه طرف قرارداد آموزش و پرورش کرمانشاه

وقتی صحبت از فرهنگیان میشود شامل اموزش پروش هم میشود بنابراین فروشگاه ما جزو  فروشگاه طرف قرارداد آموزش و پرورش کرمانشاه البته در ناحیه 1 , 2 و 3 و اداره کل میباشد. و به صورت خلاصه خدمتتون عرض کنم فروشگاه ما فروشگاه لوازم خانگی طرف قرارداد با فرهنگیان کرمانشاه می باشد

لیست فروشگاه های طرف قرارداد فرهنگیان کرمانشاه

اگر به دنبال لیست فروشگاه های طرف قرارداد فرهنگیان کرمانشاه می گردید به ادامه توضیحات در زیر دقت کنید.

فروشگاه تیک تاک کالا ( با تابلو پاکشوما ) یکی از فروشگاه طرف قرارداد فرهنگیان کرمانشاه میباشد که آدرس ان ( کرمانشاه شهرک معلم چهار راه رودکی به سمت میدان حافظ نرسیده به میدان حافظ فروشگاه لوازم خانگی پاکشوما ) می باشد.

این فروشگاه علاوه بر ناحیه 1 و 2 تعاونی مصرف فرهنگیان ناحیه 3 کرمانشاه هم حساب میشود. البته این موضوع هم باید در نظر بگیرید که این فروشگاه در حوزه لوازم خانگی فعالیت میکند .

شماره تلفن فروشگاه فرهنگیان کرمانشاه

اگر به دنبال شماره تلفن فروشگاه فرهنگیان کرمانشاه میباشد شماره های 09188834674 و 09188362192 را به خاطر بسپارید. این دو شماره کارشناسان فروش لوازم ختمگی به فرهنگیان عزیز می باشند.

از جمله محصولات فروشگاه فرهنگیان کرمانشاه , انواع لوازم خانگی می باشد که در اقساط 18 و 24 ماهه به شما فرهنگی عزیز تقدیم می شود.

فروشگاه های طرف قرارداد علوم پزشکی کرمانشاه

این مژده را به شما همشهریان عزیز بدهم که این جزو فروشگاه فروشگاه های طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *