برای خرید محصولات تیک تاک کالا از کجا شروع کنیم ؟

برای خرید کالا و محصول دلخواه خود از فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا ، می توانید طبق راهنمای خرید تهیه شده ، مراحل خرید را طی نمایید.

بعد از ثبت سفارش دقیقا چه اتفاقی می افتد ؟

پس از ثبت سفارش شما در فروشگاه تیک تاک کالا ، مطابق سفارش ثبت شده ، محصول شما بسته بندی و به آدرس نوشته شده در فرم سفارش ، ارسال خواهد شد.

ایا تیک تاک کالا ارسال به سراسر کشور دارد ؟

بله فروشگاه تیک تاک کالا محصولات سفارش داده شده را به هر آدرسی که شما در برگه سفارش خود یاداشت کرده باشید و پست ایران به آنجا ارسال داشته باشد ، ارسال می نماید.

ایا میتوانم در حین سفارش ادرس فرد دیگری را وارد نمایم

مسولیت آدرس ثبت شده به عهده مشتری خواهد بود. شما می توانید هر آدرسی را که قصد دارید بسته سفارش به آنجا ارسال شود ، وارد نمایید و فروشگاه تیک تاک کالا در نهایت بسته را به آن آدرس ارسال خواهد کرد و مسولیتی در قبال صحت آدرس وارد شده توسط شما ندارد.

پرداخت هزینه در تیک تاک کالا به چه روش هایی میباشد ؟

در فروشگاه تیک تاک الا تمام پرداخت ها به صورت آنلاین انجام می شود. پرداخت از طریق کارت های شتاب و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی صورت می گیرد.

هزینه ارسال محصولات به عهده مشتری میباشد ؟

بله هزینه ارسال مرسوله ها چه از طریق پست و چه از طریق تیپاکس بر عهده خود مشتری می باشد و با توجه به آدرس فرد و فواصل جغرافیایی مختلف، متفاوت می باشد.

چقدر طول میکشد تا محصول به دست ما برسد

در صورتیکه سفارش شما در روزهای کاری ثبت شود، بلافاصله در همان روز توسط فروشگاه تیک تاک کالا ارسال می گردد. اما در روزهای تعطیل سفارشات ارسال نمی گردد. بنا به آدرس شما، مدت زمان ارسال بسته ها توسط پست و تیپاکس متفاوت است و ممکن است از 1 الی 4 روز کاری طول بکشد تا بسته به دست شما برسد.

اگر در حین ارسال سفارش محصول اسیب ببیند یا محولی اشتباه ارسال شود مسولیت ان به عهده تیک تاک کالا میباشد ؟

تمام سفارشات قبل از ارسال توسط فروشگاه تیک تاک کالا بررسی و سلامت کالا و درست بودن سفارش مطابق با خواست مشتری ، بررسی می گردد. بعد از بررسی کامل و اطمینان از صحت و سلامت کالا ، مرسوله تحویل پست داده می شود. در صورتیکه در حین ارسال کالا، برای محصول مشکلی ایجاد شود، مسولیت آن بر عهده پست خواهد بود و امکان تعویض کالا وجود ندارد. اما چنانچه اشتباه از طرف فروشگاه تیک تاک کالا بوده باشد، مطابق با توافق طرفین محصول یا تعویض یا بازگشت وجه انجام می شود.

ایا مشاورین تیک تاک کالا ما را در انتخاب بهترین محصول راهنمایی خواهند کرد ؟

مشاورین تیک تاک کالا آماده هستند که قبل از ثبت سفارش تمام راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند. پس از دریافت محصول هم چنانچه در مورد سفارشات سوالی داشته باشید، شما را راهنمایی می نمایند.

ایا امکان پرداخت درب منزل وجود دارد ؟

برا اجناس بزرگ مانند ( کولر گازی – تلویزیون و … ) به جهت اینکه با پیک شخصی ارسال خواهند شد امکان پرداخت درب منزل وجود دارد ولی برای اجناس کوچک چون با پست و تیباکس ارسال خواهند شد امکان پرداخت درب منزل وجود ندارد

ایا امکان لغو سفارشات وجود دارد ؟

مشتریان گرامی می توانند تا قبل از تایید نهایی سفارش توسط تیم تیک تاک کالا ، سفارشات خود را لغو یا تغییر دهند. زمانی که سفارش شما ثبت شود، مشاورین تیک تاک بررسی های لازم را انجام می دهند. تا قبل از ارسال سفارش ها شما می توانید با مشاورین تیک تاک کالا تماس بگیرید و سفارش خود را تغییر داده یا لغو نمایید. بعد از تایید نهایی سفارشات امکان تغییر یا لغو سفارش وجود نخواهد داشت.