صوتی و تصویری

بهترین و جدیدترین مدل تلویزیون های ال جی 2021

جدیدترین و بهترین تلویزیون های ال جی ۲۰۲۱ :

تلویزیون های 2021 ال جی هر ساله در نمایشگاه ces معرفی می شوند. نمایشگاه جهانی CES در ماه دی با شرکت برندها و تولید کننده های معتبر و ممتاز جهانی برگزار می شود اما تفاوت این مراسم امسال با سال های گذشته مجازی برگزار کردن آن بود؛ با این وجود تولید کننده ها هر کدام به نوبه خود محصولاتشان را در بهترین حالت ممکن معرفی کردند. تلویزیون ها از انواع محصولاتی هستند که هر ساله در این نمایشگاه جایگاه خاص خودشان را دارند و معمولا برندهایی همچون ال جی، سامسونگ، سونی و شیائومی بیشترین محصولات را با متنوع ترین قابلیت ها معرفی می کنند. در ادامه به بررسی بهترین و جدیدترین مدل تلویزیون های ال جی 2021 خواهیم پرداخت برای خرید تلویزیون کلیک کنید برای اطلاع بیشتر درباره انواع تلویزیون می توانید با کارشناس فروش فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا تماس بگیرید

با آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی، مجددا چشم ها به برندهای معتبر جهانی همچون سامسونگ , نمایندگی تلویزیون ال جی و سونی خیره شده تا از محصولات جدید خود رونمایی کنند. یکی از این دست شرکت هایی که هر ساله محصولات جدیدتر و باکیفیت تری را تولید و روانه بازار می کنند، برند ال جی است. ال جی از جمله تولیدکنندگانی میباشد که محصولات متنوعی را از شاخه های مختلف تولید می کند و در زمینه صوتی و تصویری , تلویزیون هم یکی از مهم ترین محصولات این شرکت  می باشد که در آن فعالیت بسیار قابل قبولی را دارد. برند خوشنام ال جی در محصولات خود به خصوص تلویزیون هر ساله فناوری های جدیدی را به کار می گیرد که این امر باعث شده تا مخاطبان نیز نگاه ویژه ای به تلویزیون های ال جی داشته باشند. ال جی در سال ۲۰۲۱ از جدیدترین تلویزیون های خود رونمایی کرد که در این مطلب سعی داریم بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی 2021 را معرفی کنیم

و به مشخصه ها و فناوری های جدید آن نیز اشاره داشته باشیم.احتمالا مهمترین خبر در رابطه با تلویزیون های 2021 ال جی وجود سیستم عامل WEBOS میباشد و تازه ترین نسخه سیستم عامل یعنی WebOS 6.0 برای آن ها تعریف شده؛ همچنین وجود ریموت کنترل هوشمند که ال جی آن را Magic Remote نامیده، به این تلویزیون ها جانی دوباره بخشیده است.

تفاوت تلویزیون های ال جی 2020 با 2021

سیستم عامل webOS6.0

اولین موردی که با آن برخورد میکنیم ارتقای سیستم عامل تلویزیونهای الجی 2021 می باشد. امسال الجی بزرگترین بروزرسانی سیستم عامل محبود خود را انجام داد. نسخه 6.0 webOS در تلویزیون های OLED و LCD 2021 در دسترس خواهد بود. این شرکت برنامه ای برای به روزرسانی مدل های قبلی تلویزیون با webOS 6.0 اعلام نکرده است هر چند در گذشته ، ال جی از به روزرسانی webOS در تلویزیون های قدیمیتر خود خودداری کرده بود.

ریموت کنترل جادویی تلویزیون های 2021 الجی

در ریموت جدید اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که اکنون دکمه های اختصاصی بیشتری برای خدمات جریانی وجود دارد. سیستم عامل جدید پشتیبانی بومی Google Assistant و Alexa را دارد که می توان با دکمه های اختصاصی آنها را فراخوانی کرد. کاربر می تواند از Magic Tap استفاده کند – می تواند تلفن خود را به ریموت (که اکنون از NFC برخوردار است) متصل تا به راحتی عکس ها و فیلم ها را از تلفن خود به تلویزیون ارسال کند و کلی کاربردهای جدید.

 پنل evo

OLED evo، به پنل های نسل دوم  و جدید  LG گفته می شود که در سال 2021 ارائه شد و دارای همان وضوح کنتراست بالای صفحه های OLED فعلی می باشند، اما ال جی این فناوری را با یک عنصر نورانی جدید به روز کرده است که باعث افزایش روشنایی کلی و دامنه رنگ می شود. همانطور که می دانید حداکثر میزان خروجی نور در درخشان ترین LCD ها بیش از دو برابر OLED های موجود در سال 2020 بود که روشنایی یکی از اجزای مهم کیفیت تصویر به ویژه در HDR است. تلویزیون های Evo جدید ال جی برای سال 2021، درخشان تر و به عنوان اولین تحول بزرگ در OLEDها از زمان ظهور HDR در سال 2015 است. از این پنل در تلویزیون OLED G1 استفاده شده است. در ادامه به معرفی بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی 2021 خواهیم پرداخت

تلویزیون ال جی مدل UP7750 ساخت 2021

کیفیت تصویر واقعی 4K تلویزیون‌ UP7750 ال جی

یکی از بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی 2021 همین تلویزیون ال جی up7750 ال جی دارای کیفیت 4K UltraHD برای نمایش تصاویر در صفحه نمایش می باشد. ال جی در نمایش تصاویر 4K همیشه یک گام جلوتر بوده است ، توانایی نمایش رنگ ها را به صورت زنده دارا می باشد. به لطف صفحه نمایش IPS ضدضربه شرکت ال جی رزولوشن خارق‌العاده 2160*3840 را می توان شاهد باشیم و از زاویه دید بسیار بالایی برای دیدن در گوشه های تلویزیون برخوردار است. شیوه Direct Type برای ساطع کردن نور پس زمینه به پیکسل ها می باشد تا نور به همه نقاط صفحه به خوبی برسد و نقطه سیاه برای نمایش همه رنگ ها به خوبی اجرا شود. نرخ تازه سازی 60 هرتز برای تصاویر با سرعت بالا در نظر گرفته شده است و پشتیبانی از HDR به خوبی صورت می گیرد. موتور پردازشگر تصاویر Quad Core Processor 4K وظیفه انتقال داده های تصویر را به عهده دارد که با تقویت این سیستم شاهد تصاویر بسیار زیبایی خواهیم بود. سیستم Upscaler و محدوده دینامیکی بالا برای تقویت رنگ های تصاویر وجود دارد تا وضوح 4K را به بهترین شکل ممکن مشاهده کرد.

تصویر واقعی

تلویزیون ال جی مدل up7750  با کیفیت تصویر 4K UHD  کیفیت تصویری روان و زنده برایمان به ارمغان میاورد . کیفیت 4k با قابلیت 4 برابری فول اچ دی دید و مناظر را دقیق واضح و با کیفیت تر از هر زمان از گذشته نزدیک برایمان هدیه میدهد . لذت زندگی از واقعیت با تماشای تصاویر زیبا از هر لحاظ با کیفیت در هر تصویر غوطه وری و روانیه تصویر و عکس وفیلم با برگرداندن به روی ما  سیری ناپذیر برایمان هدیه میدهد  .کیفیت UHD در تنظیم رنگها و ست کردن هر تصویر به رنگ و روشنی خود که برای تماشای بیننده اعمال شده است لذت و نشستن به پای تلویزیون را جذابتر از همیشه می کند .

سرگرمی

تلویزیون ال جی مدل UP7750 دارای همه گزینه های سرگرمی و امکانات روز دنیا میباشد . سرگمی در دنیای مجازی و دنیای اینترنت و همچنین استفاده از برنامه های اجتماعی معتبر دنیا یکیدیگر از کاربردهای تلویزیون LG UP7750  میباشد . در اتصال به دنیای انترنت در تلویزیون یک خط اتصال به انترنت لازم است . برای استفاده از برنامه های روز دنیا عضویت به جریان NET FLIX  لازم است . میتوانید به برنامه DISNEY , NET FLIX + APPLE TV دسترسی پیدا کنید و در مرور و پیدا کردن فیلمهای روز دنیا و مستند هایی که هر روز تولید و بروز میشن و ورزش سال 2021 را پیدا کرده و دید زد و لذت برد و همه اینها را در یک مکان پیدا کرد .

رئیس و بازی

تلویزیون  LG UP7750  با کیفیتی که برای ان قرار داده اند همانند  HDR  و  تنظیم گرافیک دقیق و همچنین در کمترین تاخیر تصویر در هنگام بازی که در حذف ایست بازی نقش اسای دارد در سال 2021 که سال و قرن نوظهور بازی و دنیای دیجیتال میباشد میتوانیید همانند رئیس هر بازی عمل کنید لذت ببرید و به مکان شایسته خود برسید . در قسمت بازی با تنظیم گرافیک دقیق و کیفیت  HDR  و تاخیر و استوپ کم در هنگام بازی روند سریع بازی و غوطه وری و هیجان لازم را بیشتر از حد انتظار و همانند رییس هر بازی عمل میکنید . برای خرید تلویزیون ال جی 55up7750 کلیک کنید

تلویزیون ال جی UP7750  در سایز  50 اینچ در راه اندازی و اماده سازی بازی در کمترین زمان و کمترین صرف و اطلاف وقت که کسل کننده میباشد ما را به استارت بازی میرساند . با حالتهای بازی بهینه شده در رنجها و ژانرهای مختلف بازی RPG ,FPS , RTS همه تتظیمات خود را در یک مکان مدیریت کنید . کنتراست را با تثبیت کننده سیاه و سفید را برای دید بهتر کنترل کنید و کیفیت مورد نظر را در اختیار خود قرار دهید . ازادی در کنترل یعنی ماشینی که همیشه در اختیارمان است . برای خرید تلویزیون ال جی up7750 سایز 65 اینچ کلیک کنید

تلویزیون ال جی مدل UP7550 محصول 2021 :

نمایش تصاویر با کیفیتی عالی در تلویزیون 65UP7550

یکی از بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی 2021 , تلویزیون ال جی 65UP7550 میباشد که از کیفیت تصویر 4K استفاده می‌کند که رزولوشنی عالی را برای نمایش تصاویر فراهم می‌کند. این کیفیت تصویر به نمایش جزئیات تصویر در وضوحی مناسب کمک می‌کند. تصاویر قبل از نمایش در تلویزیون توسط پردازشگر تصویر a5 AI Processor 4K پردازش می‌شوند تا با کیفیتی عالی در صفحه نمایش تلویزیون، نمایش داده شوند.

یکی از قابلیت‌های تصویری که ال‌جی در بسیاری از تلویزیون‌های جدید خود از آن بهره گرفته قابلیت HDR است. این قابلیت فرمت‌های متنوعی دارد که هر کدام به نوبه‌ی خود در افزایش کیفیت تصویر تأثیرگذار هستند. مهم‌ترین آنها HDR 10 PRO نام دارد. این فرمت با HLG همراه شده تا رنگ‌های موجود در تصویر را تقویت کند. با تقویت رنگ‌های موجود در تصاویر، کنتراست تلویزیون افزایش یافته و تصاویر با جزئیاتی بیشتر نمایش داده می‌شود. فناوری 4K Upscaling نیز کیفیت تمام تصاویر در صفحه نمایش تلویزیون را تا حد 4K ارتقاء می‌بخشد تا تصاویری باکیفیت را در صفحه نمایش تلویزیون ببینید.

پردازشگر تصویر a5 AI Processor 4K

از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به نمایش تصویر پردازشگر تصویر در تلویزیون است. زیرا تمام بخش‌های فیلم قبل از نمایش در تلویزیون توسط پردازنده تصویر پردازش می‌شوند و اگر پردازنده به خوبی فعالیت خود را انجام ندهد شاهد تصاویری بی‌کیفیت در تلویزیون خواهیم بود. در تلویزیون ال جی 65UP7550 از پردازشگر تصویر a5 AI Processor 4K استفاده شده است. این پردازنده هوشمند جزو بهترین پردازنده‌های تصویر ال‌جی بوده که به طور هوشمند بخش‌های بی‌کیفیت از محتوای تلویزیون را شناسایی می‌کند. سپس به افزایش کیفیت این بخش‌های بی‌کیفیت می‌پردازد تا تصاویری زیبا و در کیفیت یکسان را نمایش دهد.

علاوه بر این در این تلویزیون از 4K Upscaling استفاده شده است. این فناوری نیز به طور بسیار حرفه‌ای به شناسایی تصاویر بی‌کیفیت می‌پردازد. سپس کیفیت تصاویر را تا حد 4K ارتقا‌ء می‌دهد. به این ترتیب تمام تصاویری که در تلویزیون پخش می‌شوند حتی اگر از کیفیت نامناسبی برخوردار باشند توسط 4K Upscaling و پردازشگر تصویر a5 AI Processor 4K ارتقاء می‌یابند تا تصاویری باکیفیت یکسان را در تلویزیون ببینید. از جدیدترین بخش‌های مربوط به تلویزیون ال‌جی استفاده از AI Brightness Control است. این فناوری نور محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد را تشخیص می‌دهد. سپس اگر روشنایی محیط تغییر کند، توسط پردازنده نور صفحه نمایش تنظیم می‌شود تا کنتراست و جزئیات تصویر متناسب با نور محیط تنظیم شوند و تجربه‌ای ایده‌آل برای فیلم دیدن در محیط‌های تاریک و روشن برای بیننده رقم بزند.

صدایی باکیفیت و فراگیر در تلویزیون ال‌جی

در تلویزیون 4K ال‌جی UP7550 صدایی بسیار باکیفیت پخش می‌شود. در این تلویزیون از سیستم صوتی 2‌ کاناله استفاده شده است. این سیستم صوتی شامل 2 بلندگو باکیفیت است که هر کدام قادر به پخش صدایی 10 واتی هستند. در مجموع بخش صوتی تلویزیون قادر به پخش صدایی 20 وات خواهد بود. جهت بلندگوهای تلویزیون down firing است. به این معنی که صدا از بخش پایین در صفحه نمایش تلویزیون پخش می‌شود. این جهت برای پخش صدا بسیار مناسب است چراکه ضمن حفظ کیفیت صدا، به طور واضح‌تر صدا به گوش شنونده خواهد رسید. قابلیت Bluetooth Surround Ready بلوتوث آماده به کار در بلندگوهای تلویزیون است تا بتوانید به راحتی به سیستم‌های صوتی جهت افزایش صدای تلویزیون متصل شوید.

یکی از بهترین امکاناتی که ال‌جی در بخش صوتی این تلویزیون استفاده کرده AI Sound نام دارد. این فناوری از هوش مصنوعی ال‌جی بهره‌مند شده است و به طور هوشمند کیفیت صدای تلویزیون را افزایش می‌دهد. علاوه بر این با ایجاد کانال صوتی مجازی باعث پخش صدایی فراگیر و همه جانبه می‌شود. به طوری که حس می‌کنید در یک سینمای چند بعدی به دیدن فیلم موردعلاقه خود می‌پردازید. در تلویزیون 65UP7550 همچنین از فناوری Clear Voice III استفاده شده که نویزهای موجود در صدا را حذف می‌کند تا صدایی رسا و باکیفیت را به گوش شما برساند. فرمت‌های متنوعی در بخش صوتی این تلویزیون پشتیبانی می‌شود تا بتوانید هر موسیقی با هر فرمتی را در کیفیتی عالی گوش دهید. درباره تلویزیون ال جی 43up7550 بیشتر بخوانید

امکانات ویژه به لطف استفاده از ThinQ

LG ThinQ فناوری منحصربفرد ال‌جی می‌باشد که در واقع همان هوش مصنوعی مدرنی است که در بسیاری از وسایل هوشمند شاهد استفاده از آن هستیم. نکته‌ی جالب این است که هوش مصنوعی چندین سال است به تلویزیون‌ها نیز رسیده تا این وسایل کاربردی نیز از امکانات جذاب هوش مصنوعی بهره‌مند شوند. ال‌جی در بسیاری از تلویزیون‌های جدید خود از ThinQ استفاده می‌کند. در تلویزیون 65 اینچ UP7550 هوش مصنوعی پیشرفته‌تر و جدید ال‌جی وجود دارد. وجود هوش مصنوعی در این تلویزیون با امکانات پیشرفته‌ی فراوانی همراه بوده است که مهم‌ترین آن در بخش سیستم عامل است. همانطور که اشاره شد ThinQ محتوایی که شما می‌بینید را بررسی می‌کند و گزینه‌های مشابه به سلیقه‌ی شما را پیشنهاد می‌دهد. برای خرید تلویزیون ال جی up7550 سایز 50 اینچ کلیک کنید

در تلویزیون ال‌جی 65UP7550 از هوش مصنوعی ThinQ استفاده شده که امکانات هوشمند گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هوش مصنوعی به طور کلی قادر خواهد بود بسیاری از فعالیت‌های تلویزیون را به طور هوشمند انجام دهد و نیازی به دخالت کاربر در بسیاری از تنظیمات تلویزیون نخواهد بود. یکی از ویژگی‌هایی که ThinQ برای کاربران فراهم کرده با نام فرمان صوتی یا Voice Command شناخته می‌شود. فرمان صوتی امکان انجام برخی از دستورات تلویزیون را از طریق صدا امکان پذیر می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید در تلویزیون از اپلیکیشن ThinQ را دانلود کنید که انجام بسیاری از امکانات هوش مصنوعی را در اپلیکیشن مربوطه قرار داده است. از طریق این اپلیکیشن می‌توانید تنظیمات ThinQ را به دلخواه تغییر داد برای خرید تلویزیون ال جی UP7550 سایز 65 اینچ  کلیک کنید

تلویزیون ال جی up7600 محصول سال 2021 :

طراحی تلویزیون 2021 ال جی 55UP7600

تلویزیون مدل UP7600 هم یکی از بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی 2021 میباشد و رنگ مشکی دارد. این تلویزیون در دسته تلویزیون‌های ال ای دی قرار دارد که دارای نور پس زمینه ال ای دی هستند و می‌توانند تصاویر با کیفیت بالا ارائه دهند. تلویزیون اسمارت ال جی 55UP7600 دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2/C/S2 است و به ویژگی‌ها و قابلیت‌های هوشمند مجهز شده است. این تلویزیون ال جی 55 اینچ دارد و با نرخ رفرش ریت 60 هرتز تمامی محتواها را با کیفیت بالایی ارائه می‌دهد. تلویزیون اسمارت ال جی 55UP7600 دارای پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی است. این تلویزیون به ورودی HDMI و ورودی USB مجهز شده است. پایه‌های تلویزیون ال جی 55UP7600 کاملا شیک و زیبا است و از نوع پایه‌های دو شاخه ای می‌باشد که در دو طرفه تلویزیون قرار می‌گیرد. پایه‌های تلویزیون ال جی 55UP7600 در رنگ مشکی تولید شده و به راحتی وزن و تعادل تلویزیون را حفظ می‌کند. همچنین قاب و بدنه مشکی با تمامی دکوراسیون‌ها هماهنگ می‌شود.

کیفیت تصویر تلویزیون 4k ال جی 55UP7600

تلویزیون 2021 ال جی مدل UP7600 سایز صفحه نمایش 55 اینچ دارد و تمامی محتواها را با کیفیت تصویر فورکا و نرخ رفرش ریت 60 هرتز نمایش می‌دهد. یکی از ویژگی‌هایی که در تلویزیون UP7600 به کار رفته است سیستم کاهنده نویز می‌باشد. این تلویزیون می‌تواند نویزهای تصویر را از بین برده و تمامی محتواها را با کیفیت بسیار بالایی انتشار دهد. تلویزیون ال جی UP7600 دارای پردازنده چهار هسته‌ای است و تمامی اطلاعات را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد. این تلویزیون کیفیت تصویر 4k دارد و از رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل پشتیبانی می‌کند. وجود قابلیت Active HDR باعث شده است محتواهای HDR با کیفیت بسیار بالایی ارائه شوند. تلویزیون 4k ال جی 55UP7600 به فناوری Image Enhancing مجهز شده است و کیفیت تصاویر را بهبود می‌دهد. همچنین این تلویزیون به گونه‌ای طراحی شده است که رنگ‌ها را بهبود بخشیده و کیفیت آنها را افزایش می‌دهد. تلویزیون UP7600 رنگ‌ها را کاملاً دقیق و واقعی تولید می‌کند. تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7600 از 9 حالت تصویر برخوردار است و می‌تواند به اشیاء موجود در صحنه‌ها نیز عمق بخشیده و آن را با کیفیت بالایی ارائه دهد. تلویزیون UP7600 نور پس زمینه را به صورت خودکار تنظیم کرده و دارای هوش مصنوعی است. این تلویزیون از حالتهای تصویر مختلفی برخوردار است و می‌تواند به صورت خودکار با توجه به محتواها هر کدام از حالت را انتخاب کرده و لحظات بسیار شاد و هیجان انگیزی را برای شما ایجاد کند.

سیستم صوتی تلویزیون 2021 ال جی 55UP7600

تلویزیون هوشمند ال جی مدل UP7600 دارای سیستم صوتی دو کانال است و فناوری Simultaneous Audio Output پشتیبانی می‌کند. این فناوری می‌تواند صدای همزمان و هماهنگ با سایر دستگاه‌ها انتشار دهد. به عنوان مثال شما صدای بین تلویزیون و ساندبار را با کیفیت و قدرت بسیار بالایی دریافت می‌کنید. تلویزیون UP7600 می‌تواند نوع محتوا را تشخیص داده و صدای متناسب با آن انتخاب کند. تلویزیون هوشمند ال جی 55UP7600 صدای بسیار قدرتمندی دارد و از کیفیت صوتی خوبی برخوردار است. شما می‌توانید بلندگوهای صوتی را به صورت بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و اطلاعات صوتی خودتان را به اشتراک بگذارید.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 2021 ال جی 55UP7600

بهترین تلویزیون 55 اینچ ال جی تلویزیونی است که دارای سیستم عامل WEBOS باشد تا به راحتی بتوان کارهای وبگردی را با آن انجام داد. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55UP7600 به نسخه 6 سیستم عامل WebOS مجهز شده است و ریموت کنترل جادویی دارد. همچنین هوش مصنوعی، قابلیت تبدیل گفتار به متن و برعکس، قابلیت جستجوی صوتی و اتصال به سیستم خانه هوشمند تنها برخی از امکانات و قابلیت‌های این تلویزیون می‌باشد. تلویزیون ال جی 55UP7600 برای انجام بازی‌های مختلف نیز طراحی شده است و شما می‌توانید از این تلویزیون برای مشاهده فیلم‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خودتان و انجام گیم‌ها بازی‌های مختلف استفاده کنید. تلویزیون UP7600 دارای پخش کننده موسیقی است و مرورگر وب قدرتمند دارد.

تلویزیون ال جی نانو 80 سری 2021 :

ال جی برندی معتبر و جا افتاده در زمینه تولید تلویزیون است، همه می دانیم که تلویزیون های این شرکت از کیفیت ساخت و کیفیت تصویر و صدایی فوق العاده برخوردار می باشند. معمولا اندازه 50 اینچ در تلویزیون کم یاب بوده و از طرفی هم منحصر به فرد می باشد. تلویزیون Nano80 در سال 2021 در اندازه 50 اینچ تولید شده است که در سال گذشته اندازه 49 اینچ آن در اختیار کاربران قرار گرفت. اگر به دنبال یک تلویزیون در اندازه 50 اینچ هستید و یا اینکه می خواهید تلویزیونی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه داشته باشید، قطعا تلویزیون نانو80 ال جی 2021 یکی از بهترین انتخاب ها می باشد، اما چرا؟
کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 4 برابری Full HD و HD می تواند جزئیاتی بیشتر را بر روی صفحه نمایش تلویزیون آورد. در این تلویزیون ال جی نرخ نوسازی برابر با 50 هرتز بوده و تصویر شفاف و ایده آل نمایش داده می شود. البته شما یک شانس دیگر را هم با این تلویزیون دارید و آن هم نمایش تصاویر با رزولوشن غیر 4K با کیفیت و روشنایی بالا می باشد.  توان صوتی20 وات RMS این تلویزیون، جذابیت صوتی فراوانی را به همراه دارد. دالبی دیجیتال و DTS می توانند کیفیت و همه جانبه بودن صدا را افزایش دهند. پورت HDMI ARC و اپتیکال به همراه ساندبار های ال جی مانند ساندبار SN5 توان صوتی را افزایش داده و کارایی پخش را افزایش می دهند. این تلویزیون ال جی پایه کنار است و پایه ها در کناره قاب قرار می گیرند. اندازه 50 اینچ معمولا میز تلویزیون با عرض متوسط را لازم دارد. در پشت تلویزیون از چهار پیچ برای نصب براکت تعبیه شده است و می توانید این تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع VA بوده و کنتراست و نمایش رنگ مشکی عمیق را می توانید با آن تجربه کنید.

فناوری نانوسل در تلویزیون نانو 80 :

نانوسل(Nanocell) یکی از تکنولوژی های پیشرفته تصویر است که منحصراً متعلق به ال جی بوده و از آن در صفحه نمایش تلویزیون استفاده می کند. این فناوری جهت افزایش شدت رنگ ها در تصاویری که در صفحه نمایش تلویزیون نشان داده می شوند، خلق شده است. در واقع فناوری نانوسل به ارائه تصاویری با وضوح و جزئیات بیشتر نسبت به سایر تلویزیون ها معروف می باشد. احتمالاً شما هم با کیفیت تصویر 4K و 8K آشنایی داشته باشید. استفاده از کیفیت تصویر بالا همچون 4K و 8K تراکم پیکسل بیشتر و در نتیجه کیفیت بالاتری را ارائه می دهد. طبق گفته ی ال جی تنها تعداد پیکسل ها نیست که به وضوح عالی در تصاویر منجر می شود. بلکه نحوه ی نمایش پیکسل ها نیز نقش بسزایی در کیفیت تصویر خواهد داشت. فناوری نانوسل ال جی پیکسل های تصاویر را به صورت جداگانه و متمایز نشان می دهد تا رنگ واقعی هر پیکسل حفظ شود. به این صورت فناوری نانوسل وضوح بی نظیر تصاویر در صفحه نمایش را تضمین می کند.

صفحه نمایش VA ، کنتراست بالا و رنگ مشکی عمیق

شاید فکر کرده اید که منظور از کنتراست چیست. باید بدانید که کنتراست یک مقوله جدا از فرکانس تصویر می باشد و به پنل تلویزیون و نورپردازی مربوط می شود. هر چه  تفاوت میان روشن و تیره بیشتر باشد، میزان کنتراست تلویزیون نیز بیشتر است. شما موقعی که یک فیلم سینمایی را تماشا می کنید که در آن فریم های تیره و روشن وجود دارد، کنتراست اهمیت خود را پیدا می کند. دو گزینه می توانند در تلویزیون کنتراست را افزایش دهند که یکی خود صفحه نمایش می باشد که به آن کنتراست ذاتی می گویند و دیگری کنتراست ارتقا یافته می باشد که با فناوری Local Dimming محقق می شود. ال جی در تلویزیون نانو 80 از فناوری تاریکی منطقه ای استفاده کرده است و نوع نورپردازی آن Edge می باشد اما این چه معنی می دهد.

روشنایی در تلویزیون Nano80 تولید 2021 ال جی

برای اینکه پیکسل های تلویزیون بتوانند رنگ ها را به خوبی نمایش دهند باید روشنایی لازم را دریافت کنند. نورپردازی در تلویزیون 50 اینچ Nano80 از نوع Edge می باشد. این نوع نورپردازی توانسته میزان روشنایی 50 نیت را پیاده کند. روشنایی تصویر خود ایجاد شفافیت کرده و کمک می کند تا فرمت های تصویر با داده های پر نور بهتر نمایش داده شوند. محتوای دینامیکی که امروزه در اینترنت هم زیاد بوده به روشنایی نیاز دارند و تلویزیون نانو80 ال جی باید این فرمت ها را به چه صورت نمایش دهد.

محتوای دینامیکی HDR یا SDR در تلویزیون نانو 80

محتوای دینامیکی با HDR به محتوایی گفته می شود که در خود داده های مربوط به روشنایی زیادی را دارند.  Nano80 ال جی با روشنایی 550 نیت چگونه محتوای HDR با روشنایی 1000 تا 4000 نیت را نمایش می دهد. در این تلویزیون از قابلیت همپوشانی یا Tonmapping استفاده می شود، به این معنی که روشنایی بیشتر از تلویزیون به صورتی تیره تر نمایش داده می شود و با این کار رنج رنگ های نمایش افزایش می یابد. تلویزیون Nano80 ال جی از فرمت HDR10 Pro و SDR پشتیبانی می کند. این مدل یکی از بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2021 ال جی میباشد برای خرید تلویزیون ال جی نانو 80 سایز 55 اینچ کلیک کنید

قابلیت های هوشمند با جدید ترین ورژن WebOS

سیستم عامل WebOS رابط کاربری در تلویزیون های ال جی می باشد. تلویزیون Nano80 تولید 2021 از ورژن 6.0 این سیستم عامل برخوردار است. شما با این تلویزیون منویی گسترده از تنظیمات و میانبر ها را در اختیار دارید. می توانید در اینترنت جستجو کرده و برنامه هایی را برای آن دانلود کنید. جستجوی صوتی با ریموت هوشمند MR21 جذابیت زیادی را دارد واما باید بدانید که فقط زبان های خارجی مخصوصا زبان انگلیسی را پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های جذاب WebOS این است که می توان هم با منو کار کرد و هم تصویر را تماشا کرد. برای خرید تلویزیون ال جی 65nano80 با فروشگاه تیک تاک تماس خاصل فرمایید

تلویزیون ال جی نانو 90 :

طراحی نمای تلویزیون نانوسل ال جی مدل NANO90

در مقاله بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی 2021 می رسیم به تلویزیون ال جی نانو 90 از نوع تلویزیون های دو پایه طراحی شده توسط این شرکت است. برای این تلویزیون دو عدد پایه مجزا تعبیه شده است که به لطف آنها هنگام قرار گیری تلویزیون بر روی میز، تعادل بسیار خوبی خواهد داشت. همانند دیگر تلویزیون های موجود در بازار، پایه های این تلویزیون به آسانی قابل جداسازی می باشند. کاهش چشمگیر لبه های تلویزیون موجب شده تا نمایشگر 65 اینچی آن به بهترین شکل ممکن خود را نشان دهد.

از موارد قابل توجه در ظاهر تلویزیون Nanocell 90 ال جی، عدم وجود هرگونه درگاه و یا دکمه‌ی اضافی در بخش جلویی آن است. دکمه های مربوط به تنظیمان در بخش کناری قرار گرفته و همچنین درگاه های ارتباطی متعدد آن نیز به بخش پشتی تلویزیون انتقال پیدا کرده اند. این ویژگی موجب شده تا در قسمت جلویی بسیار ساده و بر زیبایی تلویزیون بیافزاید.

نمایشگر تلویزیون ال جی نانو ۹۰ :

تلویزیون 65 اینچ نانو 90 ال جی دارای نمایشگری با ابعاد 65 اینچ است که در ساخت آن از فناوری NanoCell استفاده شده است. این مدل از تلویزیون 65 ال جی قادر است تصاویری را با رزولوشن 2160 × 3840 معادل 4k به نمایش درآورد. گرچه تلویزیون های بسیار وجود دارند که دارای نمایشگری با کیفیت فورکی می باشند، اما نمایشگر نانوسل این تلویزیون 65 اینچی دارای وضوح بالاتری نسبت به رقبا می باشد که این امر موجب افزایش محبوبیت تلویزیون های نانوسل شده است . و برای خرید تلویزیون ال جی نانو 90 سایز 65 اینچ کلیک کنید

پردازشگر a7 Gen3 در تلویزیون 2021 نانو 90

نوع پردازشگر و توان آن در پردازش تصاویر از مواردی است که در کیفیت تصاویر به نمایش درآمده بسیار تاثیر گذار است. پردازشگر a7 Gen3 از جدیدترین و قدرتمند ترین نوع پردازشگرهای تلویزیون است که توسط ال جی طراحی و بکارگرفته شده است. هدف از استفاده از a7 Gen3 شناسایی تصاویری است که کیفیت آنها کمتر از فورکی می باشد(تصاویر Full HD و یا HD). بعد از شناسایی تصاویر با کیفیت پایین نوبت به ارتقاء کیفیت آنها خواهد رسید. این پردازشگر در کمترین زمان ممکن اقدام به ترمیم و اتقاء کیفیت تصاویر به رزولوشن 2160 × 3840 خواهد نمود. این مسئله موجب یکنواخت شدن کیفیت تصاویر به طور شگفت انگیزی خواهد شد.برای خواندن توضیحات بیشتر روی تلویزیون ال جی 55nano90 کلیک کنید

هوش مصنوعی در تلویزیون نانو 90 ال جی

به منظور افزایش سطح رضایت و قابلیت تلویزیون ال جی نانو ۹۰، این شرکت اقدام به پیاده سازی هوش مصنوعی در آن کرده است. استفاده از هوش مصنوعی در تلویزیون نانو 90 ال جی علاوه بر افزایش کارایی آن، مدیریت و کنترل آن را نیز بسیار آسان کرده است. از مهمترین قابلیت هایی که هوش مصنوعی در تلویزیون 65 اینچی ال جی سری نانو 90 به ارمغان خواهد آورد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پشتیبانی از ThinQ
  2. پشتیبانی از گوگل اسیستنت
  3. پشتیبانی از Airplay 2
  4. پشتیبانی از آمازون آلکسا
  5. تشخیص صدای هوشمند

تلویزیون ال جی نانو 86

رنگ های شفاف کریستال با تلویزیون نانوسل

به لطف فناوری نانو منحصر به فرد ، تلویزیون ال جی مدل NANO86 برای تصفیه و تقویت رنگ ها به ذرات نانومتری متکی است و ناخالصی ها را در طول موج های قرمز ، سبز و آبی از بین می برد ، که باعث می شود رنگ صفحه نمایش فوق العاده شفاف و دقیق باشد. در نتیجه تصاویری پر جنب و جوش و واقع گرایانه ایجاد می شود که محتوای شما را دلنشین تر می کند. تلویزیون های UHD ال جی قدیمی که فناوری NanoCell ندارند ، ضعیف تر عمل می کردند بنابراین تلویزیون های نانوسل از ارزش خرید بالاتری برخوردار هستند. همچنین تلویزیون های NANO86 ، یک تجربه تماشایی همه جانبه از همه زوایا را برای نمایش بهتر محتوا ، ارائه می دهد. رنگ های اصلی صفحه نمایش الجی ، حتی در هنگام مشاهده از زاویه وسیع ، ارائه رنگ دقیق را برای یک تصویر واقعی تضمین می کند. این مدل یکی بهترین و جدیدترین مدل تلویزیون های ال جی 2021 می باشد

عملکرد مناسب برای صفحه نمایش های بزرگ

به لطف رنگ های خالص و طیف وسیعی از جدیدترین فناوری های صفحه نمایش که در تلویزیون وجود دارد ، از صفحه سینمایی در خانه خود با تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO86 لذت ببرید. HDR پیشرفته ، فناوری های Dolby ارتقا یافته و حالت جدید سینمایی خارج از استودیو یک تجربه سینمایی واقعی را ارائه می دهد. پردازنده 4 هسته ای 4K در این تلویزیون به کار رفته است.پردازنده 4 هسته ای ، نویز ویدئو را از بین می برد و رنگ ها و کنتراست پر جنب و جوش تری را ارائه می دهد. تصاویر با وضوح پایین با کیفیت تقریباً فورکی و بازتولید می شوند.

طراحی تلویزیون NANO86 ال جی

طراحی تلویزیون NANO86 زیبایی خانه را در نظر گرفته و توجه زیادی به آن می کند. به لطف طراحی زیبا و ساده ی این تلویزیون 65 اینچی، می توان تلویزیون را محکم روی دیوار نصب کرد تا به یک اثر هنری تبدیل شود و زیبایی را افزایش دهد و فضای شما را به حداکثر برساند. بسته به روش نصب ممکن است کابل ها قابل مشاهده باشند و همچنین ممکن است بین تلویزیون و دیوار فاصله کمی ایجاد شود. آثار هنری خیره کننده دیگر فقط برای دیوارها نیست. غرفه گالری در این تلویزیون تبدیل خانه به گالری را ممکن می سازد. این غرفه به صورت جداگانه فروخته می شود. برای مطالعه بیشتر درباره تلویزیون ال جی نانو 86 سایز 65 اینچ کلیک کنید

حالت فیلمساز

حالت فیلم کارگردان در تلویزیون ال جی NANO86  با حفظ نسبت ابعاد ، رنگ و نرخ فریم اصلی ، هموارسازی حرکت را خاموش می کند. این حالت دید اصلی کارگردان را به طور دقیق ارائه می دهد ، بنابراین می توانید فیلم را همانطور که کارگردان قصد داشت تماشا کنید. از دیگر قابلیت های تلویزیون ال جی فورکی NANO86 ، می توان HDR 10 Pro را نام برد. فناوری محدوده دینامیکی HDR 10 Pro اختصاصی LG ، روشنایی را برای افزایش رنگ ، آشکارسازی هر جزئیات و شفافیت واقعی برای هر عکس تنظیم می کند  و همچنین محتوای HDR معمولی را برای تلویزیون NANO86  ، تقویت می کند. اکنون همه فیلم ها و نمایش های مورد علاقه شما از ابتدا تا انتها پر جنب و جوش تر و جذاب تر خواهند بود برای خرید تلویزیون ال جی 55nano86 کلیک کنید

بازی های ویدئویی با نقاط تمایز بیشمار

تلویزیون ال جی نانو 86 ، بازی شما را با رنگ های زنده ، روشنتر می کند. تنظیمات خودکار تصویر با کیفیت بالا یک تجربه بازی واقعا هیجان انگیز را ارائه می دهد. مشارکت LG و Xbox تضمین می کند که شما برای نسل بعدی بازی آماده هستید. با کیفیت تصویر شگفت انگیز و زمان پاسخگویی بسیار سریع ، حداکثر استفاده را از Xbox خود ببرید.

ALLM ، eARC

از بازی هایی با بالاترین استانداردها لذت ببرید. شما می توانید از مزایای اضافی لذت ببرید و از حریفان خود بهتر عمل کنید. ALLM و eARC مجهز به آخرین مشخصات HDMI 2.1 برای ارائه محتوا با حرکت سریع ، وضوح بالا و گرافیک صاف و هماهنگ هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *